
Conform prevederilor ROFUIP nr. 5.079/31.08.2016, a procedurii interne a Colegiului Național „Emil Racoviță” Iași şi a hotărârii C.A. referitoare la numărul maxim de elevi pe clasă, în perioada 29 ianuarie – 9 februarie 2018 are loc transferul de elevi la Colegiul Național „Emil Racoviță” Iaşi după următorul calendar:
- 29 ianuarie – 1 februarie 2018: depunere cereri;
Modelul de cerere poate fi descărcat aici sau completat la secretariat în perioada
29 ianuarie – 1 februarie 2018.
- 5 februarie 2018: testări în vederea verificării cunoștințelor;
Testările pentru clasele de gimnaziu:
- Limba și literatura română și matematică;
- Limba și literatura română, matematică și limba engleză (doar pentru clasele intensiv engleză).
Testările pentru clasele de liceu:
- Matematică și informatică pentru clasele de matematică-informatică;
- Matematică, informatică și limba engleză pentru clasele de matematică-informatică intensiv engleză;
- Fizică, chimie și biologie pentru clasele de științe ale naturii;
- Limba și literatura română și limba engleză pentru clasele de filologie.
- 7 februarie 2018: rezultate testări;
- 7 – 9 februarie 2018: validare rezultate testări pentru transfer.
Gândul săptămânii

Noutati
-
Transfer elevi decembrie 2019 - ianuarie 2020 Conform prevederilor ROFUIP nr. 5.079/31.08.2016, cu modificările și completările ulterioare, a procedurii interne a Colegiului Național „Emil...
-
Orar valabil din 25-11-2019 Orar pe clase Orar profesori
-
Colegiul Național „Emil Racoviță” - 55 de ani de excelență în educație În săptămâna 11-17 noiembrie 2019, Colegiul Național „Emil Racoviță” din Iași își sărbătorește vârsta, oamenii, împlinirile, adică...
-
Finaliștii spectacolului-concurs După-amiaza de teatru, ediția a II-a Secțiunea Interpretare scenică Cucoanele de la Bârzoieni, Trupa fără... nume, Școala Gimnazială Costuleni; Pista de biciclete, trupa Eu, tu...
-
Anunț burse La Colegiul Național „Emil Racoviță”, în Consiliul de Administrație din data de 15.10.2019, au fost aprobate 201 burse, în limita fondurilor...
- 1